WOLONTARIAT

WOLONTARIAT ASYMMETRY 5.0

FORMULARZ REKRUTACYJNY
Cieszy nas, że chcesz się zaangażować w wolontariat podczas
festiwalu Asymmetry 5.0, który odbędzie się we Wrocławiu w dniach 1-4.05.2013r. Proszę
o wypełnienie tego krótkiego formularza, który pozwoli nam zdobyć informacje, dzięki którym
będziesz mogła / mógł podjąć się zadań odpowiadających Twoim umiejętnościom i dających Ci
satysfakcję.

Praca wolontariusza podczas festiwalu Asymmetry 5.0 wiąże się zarówno z obowiązkami, jak i niesie
ze sobą korzyści. Zanim wypełnisz formularz, zapoznaj się z tym, czego oczekujemy od wolontariuszy i czego
możesz oczekiwać od nas.

Obowiązki:

- punktualność
- wywiązywanie się ze zmian
- sumienne wykonywanie powierzonych zadań
- dyspozycyjność 1 – 4.05.2013 roku

Korzyści:

- darmowy wstęp na festiwal
- referencje
- ciepły posiłek
- koszulka Asymmetry

I oczywiście ciekawe doświadczenie i nowe znajomości.

DANE:
  1. (wymagane)
  2. (wymagane)
  3. (wmagany prawidłowy adres e-mail)
 

cforms contact form by delicious:days

*) Opis funkcji:

OPIEKA NAD ARTYSTAMI – odbiór z miejsca przyjazdu, pomoc w zameldowaniu, opieka na
miejscu, dopilnowanie punktualności przybycia na próby. Wymagana znajomość języka
angielskiego, punktualność oraz asertywność.
PRESS ROOM, PROMOCJA – pomoc w promocji festiwalu, obsługa mediów (wydzielanie
akredytacji w czasie festiwalu), zamiana karnetów na opaski. Wymagana dyspozycyjność od
lutego – pomoc kilka godzin w ciągu tygodnia w bieżących działaniach promocyjnych.
INFORMACJA – punkt kontaktowy dla uczestników festiwalu
TECHNIKA – asystowanie stagemanagerom – pomoc w przygotowaniu sceny na próby i koncerty
BRAMKA – sprawdzanie, czy wchodzący na festiwal posiadają bilet
CATERING – pomoc w przygotowaniu i rozniesieniu cateringu dla artystów
POMOC ORGANIZACYJNA – pomoc przy zadaniach bieżących w przygotowaniu festiwalu – wymagana dyspozycyjność od lutego, pomoc kilka godzin w ciągu tygodnia.
KONWENT – pomoc przy wydarzeniach w ramach konwentu (wystawa, koncerty, warsztaty)
LOTNI – zapewnienie komunikacji pomiędzy działami w czasie festiwalu.
SZATNIA – obsługa gości